AMIKOR A KIADÁS A LEGJOBB BEFEKTETÉSED LESZ

Egy Illatmániás naplója

Hahó 💛

Bevallok valamit: az én szenvedélyem sosem volt olcsó. Imádtam az illatokat. Mindig.

A polcom tele volt üvegcsékkel. Mindig kerestem az újat, a különlegeset. Ez volt az a kiadás tétel a költségvetésemben, amire sosem sajnáltam a pénzt, mert ez volt az én kis én-időm, az én páncélom.

Aztán rátaláltam a Chogan-ra, és az illatok minősége azonnal beszippantott. De itt jött egy csavar.

Itt nem lehettem csak törzsvásárló. Nem volt egy klubkártya a kedvezményekért. Itt egy választás volt: vagy maradok a partvonalon, vagy... belépek a kulisszák mögé.

Az illat-bőrönd, ami mindent megváltoztatott

Lehettem Márka Nagykövet. Amihez az első lépés egy... illat-bőrönd.

Amikor meghallottam, hogy közel 140 illatminta van benne, az üzletasszony énem csendben maradt, de az illatmániás énem sikított örömében.

Őszintén? Az elején nem az üzlet mozgatott. Hanem a kíváncsiság. Hogy Úristen, ennyi illat! Ez nem egy kezdőcsomag volt a szememben. Ez volt a parfüm-mennyország. Egy kincsesláda, egy illat-gardrób, amivel végre nemcsak használhatom, de érthetem is az illatokat.

Úgy döntöttem, ez a kiadás – ez az egyetlen, komolyabb befektetés a szenvedélyembe – megéri. Megvettem a bőröndöt, ami az én belépőm lett a nagypályára.

A kiadásból -> bevétel fordulópont

Eleinte csak magamnak csináltam. Szagolgattam, tanultam. Magamra fújtam, teszteltem.

Aztán jött, aminek jönnie kellett: az ajánlás.

A barátnőm átjött, és persze előkerült a kincsesláda. 10 perc alatt megtaláltuk AZ illatát, amit évek óta keresett.

Anyukám kipróbálta az egyik krémet, amit a minták mellé rendeltem. Elkérte.

Az Instán megmutattam az illat-páncélom, és jöttek az üzenetek.

És akkor jött a felismerés: a rendszer, amibe beléptem, nem kedvezményt ad. Sokkal többet. Bevételt ad.

Az én őszinte ajánlásom, az én szenvedélyem, az én illat-tudásom hirtelen értéket képviselt. Szó szerint.

Az első eladás... fura érzés volt. Hiszen én csak segítettem, meséltem. Mégis, a kezemben volt a 30-50% haszon. Aztán jött a következő. És a következő.

Az a bizonyos illat-bőrönd – az egyetlen igazi kiadásom az elején – kevesebb, mint egy hónap alatt visszahozta az árát.

Ma már? Az a bőrönd fizeti a kávéimat, és a számláimat is.

Ez az Essence Rising üzleti modelljének a szépsége. Azzal, hogy befektettem abba, amit imádok, egy olyan eszközt kaptam a kezembe, amivel a kiadásaim bevétellé alakultak. Zseniálisan okos.

P.S. Egy extra gondolat, ha neked a kezdő befektetés most ijesztően hangzik

Tudom. 💛 Amikor az ember számolgat, egy illat-bőrönd megvétele komoly döntésnek tűnik. De ne kiadásként nézz rá. Nézz rá úgy, mint egy eszközre. Mint egy egyetemi tankönyvre, ami egy új szakmát ad a kezedbe. Egy olyan tankönyvre, ami az első vizsga (az első pár ajánlás) után visszafizeti az árát, és onnantól csak neked termel.

Szeretettel,

Anna

Te mibe fektettél utoljára, ami a szenvedélyed volt (legyen az egy könyv, egy tanfolyam vagy egy jó futócipő)? Írd meg kommentben! 💛

Nézd meg ezeket is


© 2025 Essence Rising