Hahó 💛
Bevallok valamit: az én szenvedélyem sosem volt olcsó. Imádtam az illatokat. Mindig.
A polcom tele volt üvegcsékkel. Mindig kerestem az újat, a különlegeset. Ez volt az a kiadás tétel a költségvetésemben, amire sosem sajnáltam a pénzt, mert ez volt az én kis én-időm, az én páncélom.
Aztán rátaláltam a Chogan-ra, és az illatok minősége azonnal beszippantott. De itt jött egy csavar.
Itt nem lehettem csak törzsvásárló. Nem volt egy klubkártya a kedvezményekért. Itt egy választás volt: vagy maradok a partvonalon, vagy... belépek a kulisszák mögé.

Az illat-bőrönd, ami mindent megváltoztatott
Lehettem Márka Nagykövet. Amihez az első lépés egy... illat-bőrönd.
Amikor meghallottam, hogy közel 140 illatminta van benne, az üzletasszony énem csendben maradt, de az illatmániás énem sikított örömében.
Őszintén? Az elején nem az üzlet mozgatott. Hanem a kíváncsiság. Hogy Úristen, ennyi illat! Ez nem egy kezdőcsomag volt a szememben. Ez volt a parfüm-mennyország. Egy kincsesláda, egy illat-gardrób, amivel végre nemcsak használhatom, de érthetem is az illatokat.
Úgy döntöttem, ez a kiadás – ez az egyetlen, komolyabb befektetés a szenvedélyembe – megéri. Megvettem a bőröndöt, ami az én belépőm lett a nagypályára.

A kiadásból -> bevétel fordulópont
Eleinte csak magamnak csináltam. Szagolgattam, tanultam. Magamra fújtam, teszteltem.
Aztán jött, aminek jönnie kellett: az ajánlás.
A barátnőm átjött, és persze előkerült a kincsesláda. 10 perc alatt megtaláltuk AZ illatát, amit évek óta keresett.
Anyukám kipróbálta az egyik krémet, amit a minták mellé rendeltem. Elkérte.
Az Instán megmutattam az illat-páncélom, és jöttek az üzenetek.
És akkor jött a felismerés: a rendszer, amibe beléptem, nem kedvezményt ad. Sokkal többet. Bevételt ad.

Az én őszinte ajánlásom, az én szenvedélyem, az én illat-tudásom hirtelen értéket képviselt. Szó szerint.
Az első eladás... fura érzés volt. Hiszen én csak segítettem, meséltem. Mégis, a kezemben volt a 30-50% haszon. Aztán jött a következő. És a következő.
Az a bizonyos illat-bőrönd – az egyetlen igazi kiadásom az elején – kevesebb, mint egy hónap alatt visszahozta az árát.
Ma már? Az a bőrönd fizeti a kávéimat, és a számláimat is.
Ez az Essence Rising üzleti modelljének a szépsége. Azzal, hogy befektettem abba, amit imádok, egy olyan eszközt kaptam a kezembe, amivel a kiadásaim bevétellé alakultak. Zseniálisan okos.

P.S. Egy extra gondolat, ha neked a kezdő befektetés most ijesztően hangzik
Tudom. 💛 Amikor az ember számolgat, egy illat-bőrönd megvétele komoly döntésnek tűnik. De ne kiadásként nézz rá. Nézz rá úgy, mint egy eszközre. Mint egy egyetemi tankönyvre, ami egy új szakmát ad a kezedbe. Egy olyan tankönyvre, ami az első vizsga (az első pár ajánlás) után visszafizeti az árát, és onnantól csak neked termel.
Szeretettel,
Anna
Te mibe fektettél utoljára, ami a szenvedélyed volt (legyen az egy könyv, egy tanfolyam vagy egy jó futócipő)? Írd meg kommentben! 💛
Nézd meg ezeket is